Seilcamp i Bundefjorden

spleis nå
Seilcamp i Bundefjorden Seilforening

Vi åpner for påmelding 5. februar for sommeren 2024

Seilcampuker for barn i alderen 8 - 13 år.
Bundefjorden Seilforening arrangerer aktivitetsuker for barn alder 8 - 13 år, med voksne og seilvante ungdommer som aktivitetsledere. Hovedaktivitet er seiling i Optimistjolle, og vi satser på mobilfri uke.

Det blir avholdt sjøcamp følgende uker:
Uke 26
Uke 27
Uke 31
Uke 32
Uke 33 ‍
Vi åpner for påmelding mandag 5. februar

Aktiviteter: Programmet for uken avhenger noe av været, men det vil være aktiviteter på land og på sjøen. Det blir optimistjolleseiling, bading, krabbefiske, vannski, ballspill, øyturer, knutelære og mye lek.
Sted: Bundefjorden Seilforenings klubblokaler på Malmøya, Sundveien 32.
Tid: Mandag til fredag: 09:00 – 16:00
Alder: Ukene er for aldersgruppen 8 - 13 år. Vi forutsetter at påmeldte barn kan svømme og alle må ha med passende klær. Barna er forsikret på samme vilkår som andre foreninger vanligvis forsikrer sine deltagere.
Alle påmeldte barn må være svømmedyktige og ha med seg vest!
Mer informasjon blir sendt på mail i forkant av aktivitetsukene.

Dette er et populært tilbud så vi anbefaler tidlig påmelding for å sikre plass! Medlemmer av seilforeningen er prioritert, og får mulighet til å melde på egne barn på en uke i forkant. Invitasjon pr. mail. Dersom noen uker blir fulle, settes det opp ventelister.

Påmeldingen bindende. Ved avmelding før 25. mai, refunderes påmeldingsavgiften minus  kr. 200 for å dekke gebyrer.
Etter 25. mai til 5. juni refunderer vi eventuelt halve beløpet.
Etter den datoen er det ingen refusjon.

Priser
Medlem: kr 2 570,-
Medlem ekstra barn: kr 2 200,-
Ikke medlem (inkluderer medlemsskap ut året): kr 3 100,-
Ikke medlem ekstra barn (inkluderer medlemsskap ut året): kr 2 750

FAQ:
Vi har fått feilmelding på skjemaet, kan du sjekke om vi er påmeldt?
Du kan selv sjekke om bestillingen har gått gjennom ved å sjekke om du har fått en bekreftelsesmail (sjekk spam) og eller om du har blitt trukket beløp fra banken. Hvis dette er OK, er bestillingen gått gjennom
Påmeldingen er full, kan jeg stå på venteliste?
Det er mulig å sette seg på venteliste når arrangementet er fullt, se påmeldingsskjemaet, lenke nederst.

Lenke under til påmelding (blir synlig når påmeldingen åpner 5. februar).
Søk opp Bundefjorden.

Påmelding