16.mars hadde vi først premieutdeling med flere glade vinnere. Noen fikk mange premier og andre fikk én. Spesielt bør vi nevne Marius Bakke som tok alle førstepremiene i Expressklassen. Gratulerer med flott innsats!

Under årsmøte ble Erik Kristiansen utnevnt til nytt æresmedlem for sin innsats på Myren. Flere ble hedret med blomster og diplom. Dette var Jørgen og Arnt Fremstad, Bjørn Werner Johansen, Dag Rosmo, Ola Sommerfeldt, Kim Kristiansen og Jon Anders Quamme. Ved en lei forglemmelse fra styret ble dessverre Eivind Bakke uteglemt. Eivind har i ettertid også fått sin velfortjente blomsterbukett og diplom.

Eivind har stått på med kontakt med politikere og byråkrater i kommunen i flere år og bidratt på mange måter inn i prosjektet på Myren. Vi skylder også han en stor takk for en fin innsats.

Bundefjorden Seilforening har mange som stiller opp for fellesskapet, og alle som har bidratt med dugnad på Myren gjennom vinteren blir invitert på pizza og feiring når prosjektet er ferdig. En stor takk også til den alltid tilstedeværende, blide, ja-mannen Halvor som stekte vafler og til Vilde som hadde laget kanelsnurrer og kake til årsmøtet.

En ekstra takk til Kristian Østlie som har stått for mange gode søknader som har resultert i mye penger til klubben. Kristian går nå ut av styret. VI ønsker Vibeke Lie velkommen inn i styret. Den strenge (men snille) bryggesjefen Bjarne Smith, takker for seg, og vi takker deg for din innsasts. Ny bryggesjef er Stain Mæland, velkommen til deg.