Vi ønsker alle en riktig god jul og et godt nytt år.

Som for alle andre har året som har gått vært preget av Covid-restriksjoner. Vi har likevel fått trent og seilt innenfor de rammer som ble gitt og som vanlig har våre seilere i hevdet seg bra i de regattaene som vi har deltatt i.

Også i år var aktivitetsukene våre for barna fullbooket og tilbakemeldingene fra barn, foreldre og ledere er at dette er et flott tilbud for mange.

Nye båter i klubben

Dameseilerne har i år etablert seg med styrke i foreningen. De er en fin gjeng på over 20 damer som disponerer Expressen Naomi. Ny bøyebåt, med det velklingende navnet Damper'n, er kjøpt inn og den fungerer nå utmerket til formålet og til glede for arrangørene av regattaer.

Endelig bygging på Myren!

Sist men ikke minst så har vi etter 11 års kamp endelig kommet i gang med bygging på Myren. Vi er når dette skrives over halvveis med bygging av platting og lagerskur på Myren. En stor takk til alle som har deltatt så lang.!