Oppstart lørdag 20. april kl. 13.00

Vi ønsker velkommen til nybegynnerkurs i optimistjolleseiling for jenter og gutter i alderen 8-12 år.

Kurset starter opp helgen 20-21. april med blant annet utdeling av joller, kullseilingskurs i basseng, riggekurs og første tur på vannet (lørdag kl.13:00-19:00 og søndag kl. 10:00-16:00). Kurset pågår deretter hver mandag kl.18:00-20:00 frem til sommerferien i osloskolen. Etter ferien er det mulig å fortsette seilingen frem til høstferien sammen med VK-gruppen som trener hver mandag og torsdag. Etter høstferien og utover vinteren trener seilerne i sal(styrke, innebandy eller noe annet gøy) hver mandag frem til seilsesongen starter opp igjen.

Kurset koster kr 3000,- og dekker alt dette, samt medlemskap i foreningen ut året. For den som vil leie jolle kommer det et tillegg på kr. 1200,- for leie frem til sommerferien og tilsvarende hvis leien forlenges ut høstsesongen.

Trykk her for påmelding

Ta gjerne kontakt med Klassekaptein for Optimistgruppen Ole Kristoffer Røed, tlf. 918 64 214 eller e-post okroeed@gmail.com ved spørsmål knyttet til optimistseiling i BSF.