Seilekurs i Optimist for jenter og gutter i alderen 8 – 12 år, våren 2022

Oppstart lørdag 23. april kl. 13.00

Vi ønsker velkommen til nybegynnerkurs i optimistjolleseiling for jenter og gutter i alderen 8-12 år. Kurset starter opp helgen 23. - 24. april med blant annet utdeling av joller, kullseilingskurs i basseng, riggekurs og første tur på vannet (lørdag kl.13:00-19:00 og søndag kl. 10:00-16:00). Kurset pågår deretter hver mandag kl. 18:00-20:00 frem til sommerferien i osloskolen. Etter ferien er det mulig å fortsette seilingen frem til høstferien sammen med VK gruppen som trener hver mandag og torsdag. Etter høstferien og utover vinteren trener seilerne i sal(styrke, innebandy eller noe annet gøy) hver mandag frem til seilsesongen starter opp igjen.

Kurset koster kr 2690,- og dekker alt dette, samt medlemsskap i foreningen ut året. For den som vil leie jolle kommer det et tillegg på kr. 1075,- for leie frem til sommerferien og tilsvarende hvis leien forlenges ut høstsesongen.

Kontakt og les mer her

Lenke for påmelding